2009. május 26., kedd

Szösszenetek...

hey!
hehe.... újra itt! Nos...bocs...ömmm...megint megfeledkeztem egy kicsit a blogról. XD Nem baj. Úgy sem olvassa senki. höhh! Hát mondjuk amúgy sem történt semmi igazán említésre méltó. Megszületett az öcsém (csak féltesó, de olyan cukiii<3), és voltam osztálykiránduláson... Ami mellesleg életem legjobb oszt.kirándulása volt :) Szóval mégiscsak történt velem valami, ami nekem tökjó. Mondjuk úgy összességében sajna halálra unom az agyamat, mert a twilight saga olvasása után minden olyan unalmasnak tűnik... Most olyan elfoglaltságot találtam ki magamnak, hogy fejlesztem videókból táctudásom(hiphop, és ujjabban Cwalk), és nézegetem a New Moon filmről a híreket, színészeket, és minden egyéb kis izékét... ez is kicsit unalmas. Ja, és nézegetem az oszt.kiránduláson kézült képeket, és röhögök a fejemen XD Meg most kitaláltam, hogy miután feltankoltam pár nyári szerkóval ,és lesz egy kicsi pénzem, veszek egy guitar Hero-t!! az akkora egy királyság! XBoxom már van (amit mellesleg imádok!! GTA4 forever!!!<3), szóval már csak maga a gitár kell meg a játék... mintha ez olyan olcsó lenne :)... Na de visszatérve a táncra: találtam egy csajt, aki táncolt a Step Up-ban és nagyon jól táncol... 15 éves és már tánctanár és vagy 20 retekül híres klipben szerepelt már, ja meg a camp rock-ban is ő volt... Alyson Stoner a neve. Hihetetlenül jól tolja, főleg azokon a vidiken, amiken az egyik barátnőjével táncol, Lindseyvel... Éééééés... itt jön a csattanó! találtam jópár vidit, amin Taylor Laurenttel hülyülnek, vagy éppen pózolnak. Taylor Laurent alakítja Jacobot a twilight movie-ban... Mellesleg tök helyes...Tehát hulla véletlenül akadtam rá... pfff... Mintha ez olyan nagy dolog lenne. Meg hát alapból!!! Most ki a ...-nak írok én most? Mge alapból saját magamat leoltani egy blogban nem gáz? Főleg úgy, hogy azt nem olvassa senki?? De tényleg... SENKIIIIIII!!! tök ciki vagyok és hülye...most sírjak vagy nevessek? inkább nevetek XD Nagyon hülye vagyok XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése