2009. május 18., hétfő

Kolvastam!! :( Sakura ConXD

Na, most nem felejtettem el írni. :) A Sacura con nagyon kira volt. Sajna csak szombaton voltunk, de igazából akkor volt azthiszem minden lényeges progi... Akkor volt az afterparty is, ami nagyon jó volt, de sajna csak egy órát tudtunk ott lenni rajta, mert késő volt már és az ősök paráztak. :D azok a programok, amik nekem a legjobban tetszettek: AMV vetítés (azok közül is a legjobb a magyar amv rettenet voltXD) wonderful days vetítés tetszett, nagyonnagyon finom sushit ettem <3, megetteün a legjobb barátnömmel egy doboz trickyt(finom, csokis ropi) a nagyszínpadnál (ez csak szimplán jó volt), parapara(ez nagyon nagy volt!!!!!!XD), afterparty XD
Az afterparty-n nagyon meleg volt, és mivel mindenkiről szakadt a víz, ezért olyan pára volt... huhh... Nekem alapjáraton göndör a hajam, amit nem nagyon szeretek, bárki bármit mond. Szóval egyenesítem (persze használok töksokféle hajvédő cuccot..) és fél perc alatt úgy néztem ki mint egy csöves puliXD... A legjobb barátnőm (legyen ezentúl M :D), meg röhögött, és ki volt akadva, hogy ő ezt nem hiszi el, h milyen gyorsan begöndörödött a hajam... elég morbidul festettem.XD
Vasárnap apáméknál voltam... Alapjáraton az nem olyan rossz, csak apa olyan mintha versenyezni akarna anyával, hogy melyikük a jobb szülő. És állandóan szapulják egymást. Mondjuk álltalában ez van akkor, ha elválnak az ember szülei... Meg most tesómmal eléggé összebalhéztam, mert állandóan anyát szapulja, és amikor kamuzni kezdett, és elkezdett engem is baszogatni, akkor kicsit hajbakaptunk apám rlőtt és... mind1... ez a dolog elég összetett... a nővérem eléggé zűrös. Szeptemberben lesz 18, de anyám nem tudja tovább elviselni, és saját bevallása szerint ő sem képes anyámat, szóval épp most fog levileg elköltözni... emellett füvezik, és még sorolhatnám... tud kedves is lenni, vagy csak, ha kell neki valami, de mélyen egy tök jó ember(bár ebben néha kétlekedem)...szóval a vasárnap szar volt...
Hát, a mai nap... jó is és rossz is. Kiolvastam a Breaking Dawn-t, ami annyt tesz, hogy elolvastam a kedvenc könyvsorozatom utolsó darabját... a végét... még van egy amit nem fejezett be az író, de az az első rész egy másik szemszögből... és amúgy is, annak a felét is olvastam, a maradékot meg még meg sem írta... szóval most gyászolok. imádom a könyvet, a történetet és mindent ami ezzel kapcsolatos. STEPHENIE MEYER!!! KÉREM ÍRJON MÉG EGYPÁR RÉSZT!!! NAGYON SZÉPEN KÉREM, KÖNYÖRGÖK!!!!!!!! Komolyan úgy érzem néha, hogy ez az életem értelme... Ez a történet... De lehet, hogy csak bolond vagyok, sőt ez több, mint valószinű... Nem baj... Majd legfeljebb egy diliházban kötök ki.Ennyit mára. Mindenki álmodjon a twilight-tal és a Sacura connal és persze velem XD rémálmokat mindenkinek! csá!XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése