2009. május 27., szerda

unalommmmmm

Mi a retket lehet csinálni hétköznap este?? De most komolyan... Most már tényleg kell keresnem vmi sportot... Valami küzdősportot szeretnék, mert az szerintem és a barátaim szerint is illik hozzám. A családom szerint nekem v,mi lányosabbat kéne csinálnom... MIII??? Az egyetlen dolog, amiben elő tudom hozni magamból a "nőt", az a tánc... És ők még soha nem láttak igazán táncolni... Igazából eddig csak a legjobb barátnőm látott eddig táncolni. Ő azt mondt, hogy szerinte eléggé tehetséges vagyok, és szerintem sem tolom olyan rosszul. Mivel régebben kellett balettoznom a szinkronúszás miatt, ezért az alkatomhoz félig-meddig megvannak az alapok, de inkább a hip-hop, és az akrobatikus elemek az én világom... Hip-hopoztam is pár évig, tehátt abból is megvannak az alapok. Igazából, azthiszem, hogy én a táncban tudom a legjobban kifejezni magam. Talán ezért vagyok lámpalázas, h atáncról van szó... A sexy oldalammal meg úgy vagyok, hogy nem az, hogy szégyenlem, csak talán... engem nem így ismernek...kicsit fura lenne. pff... tök gáz vagyok. Pedig imádok táncolni! Vannak olyan alkalmak, amikor különösen jól megy, leginkább akkor, amikor mérges vagyok. Berakok vmi jó lüktető számot és csak hagyom, hogy áramoljon. Ilyenkor elsül pár eléggé jó mozdulat néha, amiket meg kéne jegyeznem, hogy a legjobb barátnőmmel összerakjunk egy koreográfiát(mellesleg ő járt hiphopra és kbaszott jól táncol), csak amikor nem figyelek oda, akkor vannak jó ötleteim, és azokat nincs szívem megállítani, hogy felfogjam, hogy mit is csinálta... Tehát a mozdulataimat megjegyezni eléggé bonyi nekem XD Ezt így olvasva megfordul a fejemben, hogy akkor miért nem megyek táncolni?? Azért, mert apám sportmániás, és ezt ő nem tekinti sportnak... ő a heti három-négy edzést tekinte sportnak, ahol szarrá fingatnak, és kötelező vmi hasonlót sportolnom... mondjuk már másfél éve húzom, de ez most e felvételi miatt volt... Am. az Aikido-val sem volt teljesen megelégedve, mert, hogy az nem olyan kemény... Attól még mert nem egymás püföléséről szól és a fizikai erőről, attól még kemény és simán levertem vele bárkit... Az hasonlít am kicsit egy elegás "lopakodó" tánchoz.. Imádtam. erről majd még késöbb, mert mára z is elég hosszú lett... Jóccak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése