2009. június 6., szombat

Depi vannn... :'(

Épp itthon depizek a "Vertical Horizon- Best I Ever Had" című számára... Ismét kitört rajtam, hogy ki kéne törnöm innen... Jól hangzik mi? Az utóbbi időben, hogy őszintén megvalljam, nagyon sokat álmodoztam azon, hogy szinészkedni szeretnék. Hasonló filmekben játszani, mint mondjuk a Twilight. Szép álmok mi? XD

Nos... Persze... Kamasz vagyok, és természetes, hogy most kergetek pár bugyuta álmot. Igazség szerint egyikről váltok a másukra, talán azért mert mingig kell egy kis idő, hogy felfogjam, hogy bugyuta. De perpillanat ezt nem tartom bugyutának. Nem szeretném leélni az életemet egy poros lakásban, egy tök átlag munkával, amiben semmi izgalom nincs. Azt hiszem eléggé önző vagyok... Afrikában meg rengeteg helyen, gyerekek halnak éhen én meg arról nyafogok, hogy de uncsi az életem... már megint. De ez sajna nem változtat azon, hogy belül egyre jobban sikoltozok attól a félelemtől, hogy nem tudok majd valahogy kitörni. eléggé szar érzés. Amikor ez rámjön, sokkal több az energiám, és nem bírok egyhelyben ülni vagy állni. És ez párosul egynagyon durva rettegéssel. De nem olyan fajtával, mint amikor beparázol egy horrorfilmen, hanem más. Ezt nem nagyon tudom semmihez sem hasonlítani. na mind1.

Na... mára ennyi. Késő van... A bejegyzés alá kivan írva, hogy hánykor írtam, de nem jót mutat. Valamit véletlenül félreállítottam a beállításoknál ^^"
Most hajnali fél három van. xd na, mindenkinek szép álmikatt!! (iletve SENKINEK, mert mint már említettem, ezt senki sem olvassa... Illetve de! Én amikor írom XD Tehát szép álmokat maga,nak...XD)hi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése