2009. június 5., péntek

beteg... :(

hümph... két napja itthon unom az agyam, és jobb híján twilightos vidiket nézek. Illetve New Moonosokat is :D. A mai napom nagyrészt azzal ment el, hogy letöltsek egy viszonylag tűrhető mínőségű verziót belőle, és sikerült(mármint a Twilightból)... csak egy a bökkenő! magyar a szinkron és az angol hangsáv hiányzik. A magyarhangok... huhh! ilyen szar szinkront én még életemben nem hallottam!Nem bírtam végignézni. Mikor Edward, azon a buzis, kamaszfiús hangján megkérdezi Bellától, hogy "lecsekkolod?", azthittem szívinfarktust kapok!! Egy 100 éves vámpír mi a f'szért mondana olyat, hogy "cskkolni"?!A fordításon meg most sírjak, vagy nevessek? Ha valaki nem látta angolul, egy jó felirattal, akkor szerintem eléggé félreértelmezhető a dolog...

Edward hangja az egyik legroszabb... A harry potter egyik magyarhangja. Ott nem nagyon szúrt szemet(fület), de itt... Edward hangja fogott meg az egyik legjobban a filmben, erre itthon beraknak, az ő búgó, borzongató hanga helyére egy kis nyikhajt (már bocs... itt arra célzok, hogy a szinkronszínésszel nincs semmi bajom, csak nem ehez a szerephez illik).

Belláé... pfff. Ha ismeritek a Death Note-ot, akkor csak annyit mondok, hogy a Misa hangját rakták be...XD A Misáééét!!! Ha valaki nem ismerné, akkor elmondom, hogy Misa egy szőke, naív kamaszlány a sorozatban.. Bella ennek a szöges ellentéte. A két karakter olyan mint tűz és víz. A válogatáson hova a francba rakták a fülüket a válogató emberkék??

A legjobb: James! Háháááá... Na ez már tényleg egy vicc! Vedd el egy 3 évestől a nyalókáját és tádááá... Máris olyan, mint James magyarhangja XD... Itt is a válogatókat szeretném fikázni. A szinkronszínész nem is olyan vészes, de James hangjához ez... Vicc komolyan...

Jacob... Ő az egyik kedvenc szereplőm a könyvben és a filmben egyaránt. (Kedvenceim: Cullenek, főleg Alice, Emettés Jasper meg persze Edward, Bella, Jacob, Renesmee, Seth, lehet, hogy valakit kihagytam...)Az ő hangja nem is lenne olyan vészes, de én imádtam az ő hangját az eredeti verzióban, erre most beraknak egy mutáló spongyabobot XD

Nos még egy kis fika....XD A szinkronszínészekhez annyi, hogy az érzelmek nem igazán jöttek át... A szöveg, meg eléggé pocsék. Van néhány nem olyan vészes rész, de csak sajna néhány... Csekkolni... Ezt nem kellett volna XD
Hogy bókot is mondjak, pár mellékszereplőnek egész jó volt a magyarhangja :)

De ez csak az én véleményem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése