2009. június 7., vasárnap

Ez nagyon gááz!!

Pfff... Milyen idióta, felszínes, cinikus, buta emberek vannak?????
Éppen egy Twilight saga-s blogot olvastam, illetve csak ezzel is foglalkozót (azthiszem). Szóval: a blog arról szól, hogy fikázza a twilight-ot, meg a new moon-t. De mindezt úgy, hogy amúgy gőze nincs az egészrőől!!!

Leírja röviden, hogy miröl is szól a New Moon trailer, de totál nincs igaza... úgy írja, le, mintha ezt olyan kbaszott jól ismerné... Najó. Beillesztem a vidit is, meg az emberke leírását is a filmről...



"Nyilván lesz szerelmi örlődés, a lényeg az, hogy Edward kirakja Bellát az erdő közepén, ahol a vámpír Bob Marley épp falná a lányt, ám megjelenik Jacob, az indián ifjú, és farkassá változva akcióba lép. Lényegében ennyi a trailer. minőségbeli változást nem vettem észre az első részhez képest ez alapján." <--Ezt írta az "emberke"

Pfff. Ha valaki olvasta, akkor megérti, hogy miért is akadtam ki ezen. A nagyobb fikázásokat inkább nem illesztem be... vagy 10 hosszú bejegyzésnyi fika XD

Tehát. Leszögezném azt, hogy a minőségbelit úgy érti, hogy gagyi!
1. Edward nem csak úgy hagyja ott bellát, és a "vámpír Bob Marley"-val sokkal késöbb talizik Bella. Tehát semmi olyasmiről nincs szó, hogy ott hagyja aztán rögtön "falni"akarják...
2. A Jacobos megmentős rész sem stimmel... Az igaz, hogy Laurent-től (vámpír Bob MarleyXD) Jacob és a falka fogja megmenteni (ha a film hű marad a könyvhöz). éééés... Kicsit az ilyen emberkék nyissák már ki azt a két, szép, okos kis szemüket és méltóztassanak észrevenni, hogy Bellánnak tökre más a ruhája... Csak összevágták!! Tehát a földön fekvős résznek, a Laurentes résznek, a Jace(Jacke) run-os résznek, és a becsúszós résznek semmi köze nincs egymáshoz!!!!
Ennyiii!

Bocs, hogy kicsit nyersen fogalmaztam néhol ls, hogy ennyire kiakadtam, de még eléggé friss az élmény. Szóval mára ennyi...XD
Ja, és kérem a véleményeket... Rossz, jó jöhet. XD páá

Tényleeg!! Az én véleményem a Trailerről! Leírom XD Nekem személy szerint tetszik. Mondjuk a vidi első fele nekem kicsit silánynak tűnik, a könyvben leírt ujj megvágós, asztalhozvágódós részhez. A második fele viszont meglepően jó. Gondolom ezen Taylor Lautner újonnan kigyúrt felsőteste is dob egy keveset ^^' Tehát eddig tetszik. Még az olaszországos jelenetekre nagyon kíváncsi vagyok. Vannak elvárásaim, mert a könyvtől dobtam egy hátast. és az egyik kedvenc könyvemet negymár gagyira csinálják... Szerencsére a Trailer alapján nagyon is jó lesz :)
Csak győzzem kivárni XD <3
na most PÁÁ:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése